Pages

Saturday 23 April 2011

Home Sweet Home

Seminggu HA berada di kampung halaman terchenta. Ini juga membawa maksud segala operasi menerima tempahan tergendala kerana tiada line internet di kampungku. Sorry semua!

There are some craft I do when I was home. This is for my pretty mummy. :)
tadaa! She pick up that blue color. But act, she love orange.

Zip tu warna merah sebab ambil dari old wallet my mum. Dah teruk sangat wallet my mum tu, so I just take the button and zip. Lagipun, I lupa nak bawa balik colorful zip tu. ;(

Then, apalagi. Adik-adik HA pun jelouslah tengok mummy dapat wallet tu. Then, they all request name keychain. 



Ops. One more. Ini untuk my mummy. Again. :))


I wish I could do more for them. But, HA fell sick from the first day I was home. :(
Anyway, HA tengah struggle siapkan order Miss Yan and my nephew. Sorry guys for the late!

P/s : Take care of your health! LOVE YOURSELF!!!
Heart you guys soo much! Jeongmal Saranghae! *Kiss ^^

No comments:

Post a Comment